donderdag 20 oktober 2011

interview persona


Vond je de lasagne lekker?
ja
Zou je  het normaal ook zelf kopen?
ja
Wanneer zou  je nog  eens lasagne kopen?
Als er niets anders  in huis is, en ik wil snel iets eten
Wat trok je aan bij de verpakking of wat viel je op?
Het was kleurrijk, wat goed opval. Het zag er lekker uit , maar alles leek wat op elkaar. Je ziet weinig  verschil tussen de lasagne en de spaghetti.
Was dit je eerste keer?
Nee.  Ik heb het al een paar keer klaargemaakt , maar ik zou het toch niet meer op dezelfde manier doen.
Hoe dan wel?
Met een opscheplepel de lasagne uit het bakje halen, hoewel dit ook niet gemakkelijk lijkt.
Waarom niet?
Je spatel is niet groot genoeg  en kan nooit de volledige lasagne eruit halen.
Hoe zou dit komen denk je?
Doordat de lasagne slap is en aan de randen blijft hangen , denk ik.
Misschien ook omdat je ze moet opheffen , dat het kan scheuren. Moest je ze eruit kunnen schuiven  ofzo zou het gemakkelijker zijn. 
Hoe heb je het  de vorige keren eruit gehaald?
Ook gewoon met mijn handen. Maar toen kwam het uit de diepvriezer en dan is het een harde blok. Dat gaat er gemakkelijk uit op die manier.
Wat vond je er nog vervelend  aan?
Dat  lipje , dat zit altijd te goed vast en dan is het prutsen om het los te krijgen.
Wat vond je er goed aan?
Dat er vers uitzag , goed gesloten
Wat zou je eraan veranderen moest je kunnen?
Een kant open zodat je makkelijk met je schep eronder kan , of  een folie eronder zodat je het er uit kan trekken.
Wat vind je van het idee dat je geen extra  attributen zou nodig hebben om je lasagne eruit te halen?
Ja , dat kan handig zijn. Voorbeeld  in een jeugdherberg  of als je gaat kamperen , dan heb je niet veel gerief bij.
Wat kan je zeggen over de formaten die er bestaan ?
Ik vind de formaten goed , er is genoeg keuze.
Bedankt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten